Blogi

28.2.2020

Asiakasneuvoja haussa UKKO.fi:lle – olisitko se sinä?

Innostutko asiakaspalvelusta ja haluaisit työskennellä kasvavassa, nuorekkaassa yrityksessä?

Etsimme kokoaikaista asiakasneuvojaa toimistollemme Helsinkiin. Jos työskentelet mielelläsi asiakasrajapinnassa ja puhut sujuvaa suomea, englantia ja ruotsia, lue lisää alta ja hae tehtävään jo tänään! 

Miksi UKKO.fi?

Olemme Suomen suurin verkossa toimiva kevytyrittäjyyspalvelu, joka mahdollistaa yrittäjämäisen toiminnan ilman oman yrityksen perustamista. Yrityksemme perustettiin vuonna 2012, ja tänä päivänä UKKO.fi:llä on jo 70 000 käyttäjää sekä yli 30 työntekijää.

Palvelumme huolehtii kevytyrittäjiensä puolesta kaikista laskutukseen ja palkanmaksuun liittyvistä paperitöistä sekä viranomaisilmoitusten ja maksujen hoitamisesta. Yrityksemme tarjoaakin joustavan vaihtoehdon työelämään ja madaltaa yrittäjyyden aloittamisen kynnystä.

Toimistomme sijaitsee hyvien kulkuyhteyksien varrella Ruoholahdessa!   

Työntekijälle UKKO.fi tarjoaa yhteisöllisen, rennon ja iloisen työyhteisön. Yrityksessä järjestetään säännöllisesti virkistyspäiviä ja hauskoja tapahtumia unohtamatta yhteisiä urheiluhetkiä ja peli-iltoja. Lisäksi UKKO.fi tarjoaa työntekijöilleen viihtyisän toimiston, modernit työvälineet sekä bonusjärjestelmän. Työsuhde-etuihin kuuluvat myös esimerkiksi liikunta- ja kulttuuriedut, lounaskortti, kuntosali sekä joustavat työjärjestelyt. 

Työtehtävät:

Asiakasneuvojana pääset työskentelemään asiakasrajapinnassa sekä henkilö- että yritysasiakkaiden parissa. Tärkein tehtäväsi on neuvoa ja vastata asiakkaiden kysymyksiin esimerkiksi palvelusta ja laskutuksesta. Autat myös asiakkaita mahdollisissa ongelmatilanteissa.

Palvelet asiakkaita sähköpostitse, puhelimitse ja chatissa. Työaikasi sijoittuu pääsääntöisesti klo 10-18 väliin. Tehtäviin tarjotaan kattava perehdytys.  

Tätä edellytämme:

Tässä tehtävässä menestyy henkilö, jolla on aktiivinen ja iloinen työskentelyote ja joka innostuu asiakaspalvelutyöstä. Sinulla on mielellään aikaisempaa kokemusta asiakaspalvelusta sekä yritysmaailmasta.

Työskentelet mielelläsi osana tiimiä ja sinulla on hyvät yhteistyötaidot. Tarvitset tehtävässä myös ongelmanratkaisutaitoja, kärsivällisyyttä sekä paineensietokykyä.

Palvelet asiakkaita sujuvasti kolmella eri kielellä (suomi, englanti ja ruotsi). Muu kielitaito sekä laskutuksen ja verotuksen tuntemus nähdään ehdottomana etuna tehtävään!

Mikäli tunnistat seuraavia asioita itsestäsi, saatat olla etsimämme asiakasneuvoja    

  • Innostut asiakaspalvelusta ja haluat työskennellä asiakastyössä 
  • Sinulla on aikaisempaa kokemusta asiakaspalvelusta 
  • Viestit sujuvasti suomeksi, ruotsiksi ja englanniksi 
  • Työskentelyotteesi on aktiivinen ja iloinen 
  • Sinulla on hyvät ongelmanratkaisu- ja yhteistyötaidot 

Mikäli tunnistit itsesi, hae tehtävään jo tänään! Etenemme potentiaalisten hakijoiden kanssa nopealla aikataululla.  

Tai jos tunnet jonkun, joka sopii kuvattuun tehtävään, vinkkaa siitä hänelle!
Tutustu työporukkaamme tarkemmin blogissamme.
Milla Alhanen
Kirjoittaja

Milla-Maria Alhanen

Milla-Maria on Porista kotoisin oleva, sittemmin espoolaistunut kynäniekka, joka inspiroituu vaikuttavista viestinnän ilmiöistä, koukuttavasta tarinankerronnasta sekä lennokkaista keskusteluista. Hän pyrkii pitämään tasapainon luovan tiimityön ja itsenäisen flow-tilan välillä.

Rekisteröidy nyt – Se on ilmaista, nyt ja aina. Saat tunnukset välittömästi.

Kerro mielipiteesi

Kerro mitä ajattelet!

Tilaa blogikirjoitukset sähköpostiisi!

Syötä sähköpostiosoitteesi alla olevaan kenttään ja saat tuoreimmat blogikirjoituksemme suoraan sähköpostiisi kerran viikossa.
Lähetämme uusimmat kirjoitukset joka keskiviikko. Voit lopettaa tilauksesi milloin tahansa.