Blogi

6.2.2018

Pirjo Airaksinen – Kevytyrittäjyys-podcast

Superson Pirjo Airaksinen

Kevytyrittäjyys-podcastin uusimmassa jaksossa puhutaan luovan alan työstä ja sen muutoksesta. Ollin kanssa aiheesta on keskustelemassa markkinointiviestintätoimisto Supersonin Head of  Culture Pirjo Airaksinen.

Podcastissa Olli Kopakkala ottaa selvää, mikä on Supersonin käyttämä spesialistimalli ja miten sellaisen rakentamiseen on yrityksessä päädytty. Olli ja Pirjo keskustelevat siitä, miten spesialistimallia rakennetaan ja miten se toimii.

Kun kuuntelet podcastin, saat varmasti vastauksen näihin kysymyksiin:

  • Mitä tekee sisältöjohtaja?
  • Mitä vaaditaan hyvältä spesialistilta?
  • Miten Supersonin malli eroaa alustataloudesta? Entä lääkäriasemasta?
  • Osaavatko suomalaiset markkinoida?

Kuuntele kiinnostava jakso heti!

Tämänkertainen Kevytyrittäjyys-podcastjakso on jo sarjan yhdestoista! Jos pidit tästä, käythän kuuntelemassa myös aiemmat jaksot täältä!

Tilaa Kevytyrittäjyys-podcast

Rekisteröidy kevytyrittäjäksi

Piia Peiponen
Kirjoittaja

Piia Peiponen

Piia on viestinnästä innostuva somenautiskelija ja lempeä kieliniuho, jota kiinnostavat muuttuva työ ja työelämä. Parhaiden juttujen kärkipäässä ovat hyvä kahvi, koukuttava kirja, lentokoneen nousun aiheuttama kipristys mahassa ja kaikki urheilulajit, joissa on mukana pallo.

Rekisteröidy nyt – Se on ilmaista, nyt ja aina. Saat tunnukset välittömästi.

Kerro mielipiteesi

Kerro mitä ajattelet!

Tilaa blogikirjoitukset sähköpostiisi!

Syötä sähköpostiosoitteesi alla olevaan kenttään ja saat tuoreimmat blogikirjoituksemme suoraan sähköpostiisi kerran viikossa.
Lähetämme uusimmat kirjoitukset joka keskiviikko. Voit lopettaa tilauksesi milloin tahansa.

Lisää aiheesta