Arvioitu lukuaika: 0 minuuttia

Tiedote UKKO.fi-konsernin sisäisestä yritysjärjestelystä

artikkelikuva

UKKO.fi -konsernissa toteutetaan vuodenvaihteessa konsernin sisäinen yritysjärjestely, jonka tavoitteena on selkeyttää ja yksinkertaistaa UKKO.fi-konsernin konsernirakennetta. Yritysjärjestely ei vaikuta asiakkaille tarjottavien palveluiden sisältöön. Yritysjärjestelyn toteuduttua, 1.1.2024 alkaen UKKO Yrittäjyyspalvelut Oy tarjoaa kaikki UKKO Kevytyrittäjä- ja UKKO Yrittäjä-palvelut asiakkaille.

Mikäli teillä on kysyttävää yritysjärjestelystä, voitte olla yhteydessä asiakaspalveluumme.

Muita artikkeleita aiheesta UKKO yhtiöt:

  • UKKO yhtiöt Mitä kaikkea tapahtui vuonna 2014?

    Kaunis valkoinen joulu on takanapäin ja jouluruokia on vedetty enemmän kuin laki sallii. Uuden vuoden kunniaksi istahdimme vielä hetkeksi alas ja kävimme läpi mitä kaikkea ehtikään viime vuoden aikana tapahtua.   Alkuvuosi messujen ja rekrytoinnin merkeissä Alkuvuonna olimme mukana monessa tapahtumassa ja näistä suurimmat olivat Lahden Duuniexpo ja Oma Yritys 14-tapahtuma. Meille on tärkeätä osallistua eri puolella Suomea järjestettäviin messuihin ja tapahtumiin, koska…

    Lue lisää
  • UKKO yhtiöt Maksaako UKKO.fi palkkaa?

    Sosiaalisessa mediassa on hiljattain keskusteltu ahkerasti siitä, maksaako UKKO.fi käyttäjilleen palkkaa ja toimii UKKO.fi käyttäjiensä työllistäjänä. Ajattelin vastata näihin kysymyksiin tällä blogipostauksella. Ensin perustiedot siitä mitä UKKO.fi tekee: UKKO.fi on verkkopalvelu, jonka kautta yksityishenkilö voi laskuttaa työsuoritteensa ilman omaa yritystä. Työntekijä luo laskun palvelussamme ja me maksamme rahat pankkitilille verokorttia vastaan. UKKO.fi:n taustalla on UKKO Yrittäjyyspalvelut Oy -niminen yritys. Maksaako…

    Lue lisää
  • UKKO yhtiöt UKKO.fi on mukana asiakaspalveluviikon vietossa 5.–9.10. – “Erinomaisen aspasta tekee sen monipuolisuus”

    Ensi viikko 5.–9. lokakuuta on kansainvälinen asiakaspalveluviikko. Myös me UKKO.fi:llä osallistumme sen viettoon, ja se näkyy muun muassa somekanavillamme – seuraile siis niitä! Loistava asiakaspalvelu on yritykselle kilpailuvaltti, ja teemaviikon tarkoituksena onkin antaa asiakaspalvelulle sen ansaitsemaa tunnustusta. Asiakaspalveluviikko on alun perin lähtöisin Yhdysvalloista, ja kansainvälisesti sitä on vietetty 1990–luvulta lähtien. Suomessa sitä edistää Wakaru Asiakaspalveluverkosto eli Wave, joka tänä vuonna kutsui siihen…

    Lue lisää