Arvioitu lukuaika: 0 minuuttia

Ostolaskujen käsittely

ostolasku-henkilo-tarkistaa-tositteita

Onko kuitit hukassa ja ostolaskut kadoksissa sähköpostin syövereissä? UKKO Toiminimiyrittäjyyspalvelun ostolaskut auttavat tässä asiassa. Keskitetty laskujen hallinta varmistaa sen, että kuitit ovat tallessa turvallisessa pilvipalvelussa aina kun niitä tarvitset.

Pienyrittäjälle ostolaskujen arkistointi on aina työlästä ja varsinkin tilinpätöksen hetkellä tiedon tulisi olla saatavissa nopeasti kirjanpitäjälle. UKKO Toiminimiyrittäjyyspalvelussa ostolaskut pysyvät tallessa ja kirjanpitokin onnistuu automaattisesti.

Toiminimiyrittäjyys voi olla myös helppoa

Kirjanpito, laskutus ja kuittivarasto kiinteällä kuukausihinnalla. Perustamme toiminimen ilmaiseksi ja saat y-tunnuksen heti käyttöösi.
Lue lisää toiminimiyrittäjyydestä

Muita artikkeleita aiheesta Taloushallinto:

  • Taloushallinto Usein kysytyt kysymykset UKKO Yrittäjä-palvelusta toiminimiyrittäjälle

    Tähän artikkeliin olemme koonneet usein kysyttyjä kysymyksiä, joita kohtaamme usein työssämme. Jos et löydä vastausta kysymykseesi tästä, olet tervetullut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme! Mitä ennakkoverot ovat? Ennakkovero tarkoittaa nimensä mukaisesti sitä, että yrityksen tuloksen perusteella aiheutuvia veroja maksetaan etukäteen. Aloittavan yrittäjän tulee hakea ennakkoveroa erikseen vaikka yritys olisi merkitty ennakkoperintärekisteriin. Alkaville yrittäjille ennakkovero määrätään sen mukaisesti, mitä yritystä perustettaessa kerrotaan ensimmäisen…

    Lue lisää
  • Taloushallinto Mitä yhdelle laskulle tapahtuu?

    Tämä artikkeli käsittelee kevytyrittäjyyspalvelun lasktusta. Oletko joskus miettinyt mitä laskullesi tapahtuu ennen kuin siitä voidaan maksaa palkkaa? Se selviää tässä artikkelissa. Lasku lähtee maailmalle Kaikki alkaa tietysti laskun teosta hallintapaneelissa. Kun kevytyrittäjä on tehnyt laskun ja hyväksynyt sen lähetettäväksi eteenpäin, siirtyy se UKKO.fi:n ylläpidon tarkistettavaksi. Jos laskussa on jotain epäselvää, esimerkiksi laskun arvonlisäverokanta näyttää olevan väärin tai laskusta puuttuu tietoja,…

    Lue lisää
  • Taloushallinto Toiminimen tilinpäätös – onko se pakollinen?

    Toiminimen tilinpäätös saattaa aiheuttaa hämmennystä ja tuntua vaikeaselkoiselta asialta. Onko tilinpäätöksen tekeminen pakollista toiminimelle vai riittääkö toiminimen veroilmoitus päättämään tilikauden? Kokosimme aiheesta lyhyen infopaketin, jotta nämä asiat aukenevat mahdollisimman monelle uudelle toiminimiyrittäjälle. Mikä on tilinpäätös ja miksi sellainen tehdään? Tilinpäätös on virallinen yhteenveto yrityksen päättyneestä tilikaudesta, ja sen tarkoitus on kertoa yrityksen tulos ja varallisuusasema. Tilinpäätös koostuu toiminimiyrittäjän puolelta tuloslaskelmasta,…

    Lue lisää