Arvioitu lukuaika: 0 minuuttia

Osumo + UKKO.fi: Yrittäjän helppo erottuvuuskoulutus – ilmoittaudu mukaan ilmaiseksi!

YK-artikkelikuva-2

Jos haluat saada helpommin lisää asiakkaita ja myyntiä, tämä on vuoden tärkein koulutus, johon tulet osallistumaan.

Erottuminen on oikotie helpompaan myyntiin ja parempiin katteisiin. Tässä koulutuksessa opit erottumisen salat ja sen, miten saat asiakkaat valitsemaan juuri sinut kilpailijoiden joukosta.

KATSO LISÄTIEDOT JA ILMOITTAUDU ILMAISEKSI MUKAAN TÄÄLLÄ!

Koulutuksen ajankohdat:

Koulutus 1: Torstai 28.10. klo 15 – 15.25

Koulutus 2: Torstai 4.11. klo 19 – 19.25

Koulutus järjestetään virtuaalisesti etäyhteyden kautta. Saat osallistumislinkin sähköpostiisi hyvissä ajoin ennen kummankin koulutuksen ajankohtaa.

Nähdään koulutuksessa!

Jenna Heino

Jenna kirjoittaa runsaasti sekä työkseen että huvikseen. Vapaa-ajallaan hän ideoi käsikirjoituksia, juo liikaa kahvia ja nauttii mökkeilystä. Jenna päätoimittaa Yrittäjyyskoulua.

Muita artikkeleita aiheesta Ajankohtaista:

  • Ajankohtaista Oletko jo tavannut uuden työntekijämme Paulan?

    Paula Haukkamaa-Heiskanen on uusi vahvistus UKKO.fi:n asiakaspalvelussa. Huomasimme keväällä, että kovan kasvun vuoksi tarvitsemme lisää apua asiakaspalveluumme. Laitoimme työpaikkailmoituksen mol.fi:hin ja sosiaaliseen mediaan. Saimme yli 100 hakemusta ja joiden joukosta valitsimme Paulan. Kuka Paula oikein on? Päästetään Paula ääneen ja annetaan hänen kertoa hieman itsestään. Paula pähkinänkuoressa “UKKO.fi asiakaspalvelu, Paula..”, kun tämä kuuluu puhelimestasi, olet soittanut UKKO.fi laskutuspalvelun uudelle työntekijälle. Luurin toisesta päästä löytyy silloin…

    Lue lisää
  • Ajankohtaista Miltä näyttää UKKO.fin asiakaspalvelijan työviikko? Milka piti Yrittäjyyskoululle päiväkirjaa

    Miltä näyttää UKKO.fin Toiminimiyrittäjiä asiakaspalvelussa auttavan Milkan työviikko? No ei ainakaan tylsältä! Sukella mukaan Milkan arkeen ja ylläty siitä, miten monipuolista asiakaspalvelijan työ voikaan kaikissa erilaisissa tilanteissa olla. Tällä viikolla vietetään kansainvälistä asiakaspalveluviikkoa. Maanantai / Kirjanpidon kiemuroiden selvittelyä Aamu alkaa teekupillisen keittämisellä ja aamupalaverilla, jossa pidetään pikakatsaus sekä oman tiimin viime viikon kuulumisiin että alkavan viikon tuleviin juttuihin. Katsauksen jälkeen…

    Lue lisää
  • Ajankohtaista Asiakaspalvelussa puhelimeen vastaa myös Teemu

    Olen Teemu, savolainen Helsingissä jo toistakymmenettä vuotta. Tervehdys! Toimin pitkään lastenhoitajana päiväkodeissa ympäri pääkaupunkiseutua, mutta tuumailin sitten kaipaavani vaihtelua ja ryhtyväni opiskelemaan toiselle alalle. Päädyin Suomen Liikemiesten Kauppaopistoon kouluttautumaan merkonomiksi finanssialalle asiakaspalvelun – ja myynnin koulutusohjelmasta, sillä olen aina rakastanut numeroita ja tykkään toimia ihmisten kanssa. Valmistumiseni jälkeen olen työskennellyt parissa eri vakuutusyhtiössä vakuutuskorvauskäsittelijänä sekä vakuutusmyyntineuvottelijana. Huomasin UKKO.fi:n hakevan uutta…

    Lue lisää