Arvioitu lukuaika: 0 minuuttia

Auta Ukrainaa

Auta_digiscreen_1920x1080_FI

Hätä Ukrainassa on nyt valtava. Perheet pakenevat kodeistaan.

Kaikki toivovat keinoja vaikuttaa tilanteeseen jollain tavalla. Me UKKO.fillä autamme Punaisen Ristin kautta – auta sinäkin osallistumalla keräykseen!

Tuellasi Punainen Risti jakaa apua taistelujen keskelle: ruokaa, lääkkeitä, suojaa. Avulla turvataan ihmisten perustarpeita. Punainen Risti toimittaa vettä, ruokaa, suojaa ja terveyspalveluita. Se auttaa myös kadonneiden etsinnässä.

Suomen Punainen Risti on toiminut alueella vuodesta 2014 asti. Konfliktin kärjistyminen pahentaa tilannetta entisestään.

– Konflikti on vahingoittanut siviili-infrastruktuuria ja horjuttanut turvallisuuden tunnetta. Tällä hetkellä huolta aiheuttaa etenkin vesihuolto, sillä taistelut ovat vahingoittaneet vesilaitoksia ja -jakelujärjestelmiä. Tukea tullaan tarvitsemaan pitkään, sanoo Suomen Punaisen Ristin kansainvälisen katastrofiavun päällikkö Marko Korhonen.

Auta Ukrainaa osallistumalla lahjoitukseen, pääset tekemään sen klikkammalla Punaisen Ristin sivulle tästä.

 

Muita artikkeleita aiheesta Ajankohtaista:

  • Ajankohtaista Mihin katosi 10,6 miljoonaa?

    Emme ole kadottaneet omia tai käyttäjiemme rahoja otsikossa mainitun yli kymmenen miljoonan edestä, vaan tilitimme tuon sievoisen summan palkan sivukuluina muun muassa verottajalle ja työttömyysvakuutusrahastolle. Maksamillamme veroilla pidetään yllä yhteiskunnan kannalta tärkeitä rakenteita, kuten sosiaaliturvaa, koulutusta ja terveydenhuoltoa. Suomalaisten verorahojen käytön jakaantumista voi lukea Veromaksajat.fi-sivulta. Meiltä UKKO.fI:stä kysellään usein yrityksemme liikevaihdosta ja muista tunnusluvuista. Haluamme olla tässä asiassa mahdollisimman avoimia, ja siksi…

    Lue lisää
  • Ajankohtaista Mitä me täällä oikein tehdään?

    Tällä viikolla asiakaspalvelussa on vastauksena kuulunut mm. “UKKO.fi asiakaspalvelussa Ukko”. Kehityspuolesta vastaavana olen työntänyt kädet saveen ja vastannut asiakaspalvelun kysymyksiin sekä puhelimessa, että sähköpostilla, jotta osaisimme tehdä palvelustamme entistä paremman.   Jotta kukaan meistä ei irtautuisi liikaa todellisuudesta, pyrimme kaikki toimimaan ajoittain asiakasrajapinnassa vastaten asiakaspalveluumme tuleviin kysymyksiin ja kehittäen palveluamme. Ilman asiakkaita ei olisi UKKO.fi:täkään. Mitä “kehityspäällikkö” tekee? Vastaan kokonaisvaltaisesti palvelumme…

    Lue lisää
  • Ajankohtaista UKKO.fi on mukana asiakaspalveluviikon vietossa 5.–9.10. – “Erinomaisen aspasta tekee sen monipuolisuus”

    Ensi viikko 5.–9. lokakuuta on kansainvälinen asiakaspalveluviikko. Myös me UKKO.fi:llä osallistumme sen viettoon, ja se näkyy muun muassa somekanavillamme – seuraile siis niitä! Loistava asiakaspalvelu on yritykselle kilpailuvaltti, ja teemaviikon tarkoituksena onkin antaa asiakaspalvelulle sen ansaitsemaa tunnustusta. Asiakaspalveluviikko on alun perin lähtöisin Yhdysvalloista, ja kansainvälisesti sitä on vietetty 1990–luvulta lähtien. Suomessa sitä edistää Wakaru Asiakaspalveluverkosto eli Wave, joka tänä vuonna kutsui siihen…

    Lue lisää