Jaa kokemuksesi asiakaspalvelutyöstä!
4.– 8.10. vietetään kansainvälistä asiakaspalveluviikkoa. Se toimii muistutuksena siitä, kuinka tärkeää asiakaspalvelutyö on! Teemaviikon aikana innostetaan ja motivoidaan asiakaspalvelijoita, nostetaan esiin heidän omia kokemuksiaan työstä ja annetaan kiitosta – niin asiakkaille kuin asiakaspalvelijoille.
Asiakaspalvelu ja sen tärkeys on lokakuun teema myös meillä UKKO.fillä, ja se tulee näkymään sosiaalisen median kanavillamme. Haluamme kuulla siihen liittyen kaikenlaisia kokemuksia, ja aiomme jakaa niitä lokakuun aikana.
Kerro meille oma mieleen jäänyt kokemuksesi asiakaspalvelusta – joko asiakaspalvelijana, asiakkaana tai sekä että. Kokemuksesi voi olla hyvä, huono tai kummallinen.
Osallistu täyttämällä alla oleva lomake!