85% käyttäjistä on suositellut palveluamme

Haluaisitko sinäkin ilmaisia asiakkaita? Paljastamme tällä kurssilla miten olemme päässeet näihin tuloksiin.

Suosittelun voima – ilmainen verkkokurssi

Anna asiakkaiden markkinoida puolestasi

Me olemme rakentaneet UKKO.fi:n markkinoinnin suosittelun varaan. Tämän vuoksi asiakashankintamme on todella edullista ja tehokasta. Nyt paljastamme salaisuutemme sinulle.

Tällä kurssilla opit miten:

  • Luodaan tarina, jota ihmiset kertovat eteenpäin
  • Ylitetään asiakkaan odotukset kerta toisensa jälkeen
  • Vahvistetaan suosittelun todennäköisyyttä
  • Hyödynnetään sosiaalista mediaa asiakashankinnassa
  • Tuplataan asiakkaan ostojen määrä

 

Täytä oheinen lomake ja osallistu kurssille ilmaiseksi!

 

 

“Yksi saa yritysidean yhtäkkiä ja firma on rekisteröity jo seuraavana päivänä. Joku toinen – kuten minä – etenee hitaammin ja varovaisemmin, aloittaa sivutoimisena kevytyrittäjänä ja esimerkiksi opintovapaan kautta lipuu palkkatyöstä yrittäjyyteen.”

Veera Salonheimo, yrittäjä

“Aloitin työt kevytyrittäjänä lokakuussa 2015. Silloin vuoden ikäisen lapsen kotiäitinä. Nyt lapsia on kaksi ja töitä teen lähinnä iltaisin ja viikonloppuisin. Kevytyrittäjyys mahdollistaa pienet lisäansiot hoitovapaan aikana.”

Heidi, muistihoitaja, ammattijärjestäjä

Haluatko että soitamme sinulle?

Onko sinulla mielessäsi kysymyksiä kevytyrittäjyyteen liittyen? Jätä yhteystietosi, niin me soitamme sinulle ja vastaamme kaikkiin kysymyksiisi!
Jätä yhteydenottopyyntö

Työelämä Julia Thurén: ”Rahaa saa aina lisää, mutta vuosia ei” – menestynyt yrittäjä vastasi 4 väittämään kuluttamisesta ja työnteosta

Kuvaaja: Paula Virta Toimittaja, kirjailija ja yrittäjä Julia Thurénin uusi kirja Kaikki kuluttamisesta (Gummerus 2021)…

Lue lisää

Yrittäjätarinat Elokuvajärjestäjä Iikka Jaakola haaveilee omasta yrityksestä

UKKO.fi haluaa tukea suomalaista viihde- ja elokuva-alaa, ja olimmekin 15.9. vietetyn Jussi-gaalan yhteistyökumppani. Nostamme syyskuun…

Lue lisää

Yrittäjyys Kuka voi olla ammatinharjoittaja? Kyselyssä ammatinharjoittaja oli kaikista kuvaavin yrittäjän identiteetti

Yrittäjät ovat oman firmansa toimitusjohtajia, toiminimiyrittäjiä, yksityisiä elinkeinonharjoittajia, joskus jopa pakkoyrittäjiä. Mutta kaikista eniten vastaajiin…

Lue lisää

Mainonta Näin tuhlasimme 10 000 euroa Twitter-mainontaan

Aina kannattaa yrittää jotain uutta – niin mekin teemme koko ajan. UKKO kokeilee jatkuvasti uusia…

Lue lisää