Arvioitu lukuaika: 1 minuutti

Mitä me täällä oikein tehdään?

mita-taalla-tapahtuu

Tällä viikolla asiakaspalvelussa on vastauksena kuulunut mm. “UKKO.fi asiakaspalvelussa Ukko”.

Kehityspuolesta vastaavana olen työntänyt kädet saveen ja vastannut asiakaspalvelun kysymyksiin sekä puhelimessa, että sähköpostilla, jotta osaisimme tehdä palvelustamme entistä paremman.

 

Jotta kukaan meistä ei irtautuisi liikaa todellisuudesta, pyrimme kaikki toimimaan ajoittain asiakasrajapinnassa vastaten asiakaspalveluumme tuleviin kysymyksiin ja kehittäen palveluamme. Ilman asiakkaita ei olisi UKKO.fi:täkään.

Mitä “kehityspäällikkö” tekee? Vastaan kokonaisvaltaisesti palvelumme teknisestä toiminnasta ja tuotekehityksestä yhdessä muun porukan kanssa. Jotta työt tulisi tehdyksi, pitää kuitenkin nimetä joku vastaamaan tästäkin osa-alueesta ja tämän osalta vastuu on minulla.

Normaalisti työnkuvaan kuuluu palvelun kehittäminen asiakaspalautteen ja uusien ideoiden pohjalta. Välillä kuitenkin on mahtavaa palauttaa jalat maan pinnalle, laittaa luurit korville ja vastata asiakaspalvelun kysymyksiin. Tästä saa konkreettisen kuvan siitä, miten palvelumme voi auttaa Teitä, hyvät käyttäjämme, entistä paremmin.

Lisää palautetta!

Pyrimme pitämään reagointiajat mahdollisimman lyhyinä. Suurin osa käyttäjistämme suosittelisi palveluamme ystävilleen. Kun saamme rakentavaa palautetta miten toimintoja tulisi kehittää, tästä laitetaan välittömästi tieto kehitystiimille ja asia pyritään ratkaisemaan mahdollisimman nopeasti. Jotkin toiminnot ottavat enemmän aikaa kuin toiset, mutta nopeimmillaan olemme tuoneet muutoksia järjestelmään alle 5 minuutissa.

Me haluamme, jopa vaadimme palautetta! Jos et vielä ole rekisteröitynyt käyttäjäksemme, klikkaa tästä ja luo käyttäjätili. Kerro meille missä olemme onnistuneet tai mitä voisimme parantaa. Palautteellasi on vaikutusta palvelun kehitykseen.

Laita palautteesi kommenttina, maililla, puhelimessa, facebookissa, twitterissä tai linkedinissä – me odotamme ?

Muita artikkeleita aiheesta Ajankohtaista:

  • Ajankohtaista Nuoret tiimiyrittäjät kertovat selviytymiskeinoistaan inflaation pyörremyrskyssä – ”Ehkä tästä kaikesta on ollut jopa hyötyä”

    Sekä yrittäjän että asiakkaan aamukahvi kallistui inflaatiossa, mutta kumpi tinkii omasta tilanteestaan ensin? Tiimiyrittäjät Jesse Vuori ja Inka Tikkanen listasivat oppinsa siihen, miten yrittäjä selviää hintojen noususta selville vesille. Kivunnut sähkölasku, noussut bensiinin hinta, kallistunut kahvi, tyyris jäätelö. Tänä vuonna yrittäjät ja heidän asiakkaansa ovat toden teolla saaneet huomata, mitä inflaatio arkielämässä tarkoittaa, kun samalla määrällä rahaa ei saakaan yhtä…

    Lue lisää
  • Ajankohtaista Selvitimme, miksi kohuttu YEL-uudistus ei kelpaa yrittäjille

    “Yrittäjän eläkelain ehdotettu muutos (nk. YEL-uudistus) on järjetön ja epäoikeudenmukainen pienyrittäjille ja etenkin yksinyrittäjille. Mikäli hallituksen esitys menee läpi, se tarkoittaa, että vähintään kymmenien tuhansien pien- ja yksinyrittäjien yrittäjätoiminta on uhattuna suhteettoman suurien YEL-maksujen takia, joiden pohjana olevan työtulon laskennallinen peruste on jo ennestään vähintäänkin kyseenalainen.” Näin alkaa hallituksen yrittäjän eläkelain muutosta koskevan esityksen (HE 102/2022 vp) kumoamista ja uudelleenkäsittelyä…

    Lue lisää
  • Ajankohtaista Näin paljon keikkatyöstä tienaa joulusesonkina - laskutusmäärät enteilevät koronaa edeltävien vuosien tasoa

    Bilebändit, trubaduurit, taikurit, DJ:t ja koomikot – esiintyvien taitelijoiden vuoden kuumin sesonkin on juuri nyt. Pikkujoulukausi on monelle esiintyvälle taiteilijalle vuoden vilkkain aika, ja sen vaikutus näkyy myös keikkatyön laskutuksessa. UKKO.fi-palvelun kautta laskutettavien pikkujoulukeikkojen määrä alkaa kasvaa marraskuun puolivälistä lähtien, kun yritykset ja yhteisöt aloittavat pikkujoulukauden vieton. Laskutus on korkeimmillaan joulukuun alussa ja jatkuu kuun loppuun asti. Pikkujouluihin liittyvä keikkatyö…

    Lue lisää