Arvioitu lukuaika: 1 minuutti

Mitä me täällä oikein tehdään?

mita-taalla-tapahtuu

Tällä viikolla asiakaspalvelussa on vastauksena kuulunut mm. “UKKO.fi asiakaspalvelussa Ukko”.

Kehityspuolesta vastaavana olen työntänyt kädet saveen ja vastannut asiakaspalvelun kysymyksiin sekä puhelimessa, että sähköpostilla, jotta osaisimme tehdä palvelustamme entistä paremman.

 

Jotta kukaan meistä ei irtautuisi liikaa todellisuudesta, pyrimme kaikki toimimaan ajoittain asiakasrajapinnassa vastaten asiakaspalveluumme tuleviin kysymyksiin ja kehittäen palveluamme. Ilman asiakkaita ei olisi UKKO.fi:täkään.

Mitä “kehityspäällikkö” tekee? Vastaan kokonaisvaltaisesti palvelumme teknisestä toiminnasta ja tuotekehityksestä yhdessä muun porukan kanssa. Jotta työt tulisi tehdyksi, pitää kuitenkin nimetä joku vastaamaan tästäkin osa-alueesta ja tämän osalta vastuu on minulla.

Normaalisti työnkuvaan kuuluu palvelun kehittäminen asiakaspalautteen ja uusien ideoiden pohjalta. Välillä kuitenkin on mahtavaa palauttaa jalat maan pinnalle, laittaa luurit korville ja vastata asiakaspalvelun kysymyksiin. Tästä saa konkreettisen kuvan siitä, miten palvelumme voi auttaa Teitä, hyvät käyttäjämme, entistä paremmin.

Lisää palautetta!

Pyrimme pitämään reagointiajat mahdollisimman lyhyinä. Suurin osa käyttäjistämme suosittelisi palveluamme ystävilleen. Kun saamme rakentavaa palautetta miten toimintoja tulisi kehittää, tästä laitetaan välittömästi tieto kehitystiimille ja asia pyritään ratkaisemaan mahdollisimman nopeasti. Jotkin toiminnot ottavat enemmän aikaa kuin toiset, mutta nopeimmillaan olemme tuoneet muutoksia järjestelmään alle 5 minuutissa.

Me haluamme, jopa vaadimme palautetta! Jos et vielä ole rekisteröitynyt käyttäjäksemme, klikkaa tästä ja luo käyttäjätili. Kerro meille missä olemme onnistuneet tai mitä voisimme parantaa. Palautteellasi on vaikutusta palvelun kehitykseen.

Laita palautteesi kommenttina, maililla, puhelimessa, facebookissa, twitterissä tai linkedinissä – me odotamme ?

Muita artikkeleita aiheesta Ajankohtaista:

  • Ajankohtaista UKKO.fi ottaa jatkossa vastaan laskut ja muut kirjanpitoaineistot myös paperisena – ”Olemme ostaneet tätä varten jo ensimmäiset faksit”

    Useita eri yrityspalveluita tarjoava UKKO.fi haluaa tulevaisuudessa vastata myös sellaisten yrittäjien tarpeisiin, jotka tykkäävät hoitaa asiansa perinteisesti ja konkreettisesti mustaa valkoisella eli paperilla. UKKO.fin toimitusjohtaja Ukko Kumpulainen kertoo, että rinnakkaiseen paperikäsittelyyn siirtyminen on ollut pitkän pohdinnan tulos, jota tarkasteltiin etukäteen monelta kantilta. UKKO.fi:n kyselyn perusteella viime vuoden lopulla kävi ilmi, että edelleen noin yksi prosentti asiakkaista haluaisi toimittaa tositteensa perille…

    Lue lisää
  • Ajankohtaista UKKO.fi:n Kevytyrittäjyysopas– perustiedot yksissä kansissa!

    Kevytyrittäjyysoppaamme kokoaa yksiin kansiin perustiedot siitä, mitä kevytyrittäjyys on ja kenelle se sopii. Tutustu oppaaseen tästä Kymmenet tuhannet suomalaiset ovat ryhtyneet kevytyrittäjiksi ja kevytyrittäjyys on työelämän uusi suunta. Työtapa kiinnostaa monia, sillä sen avulla voit itse hallita omaa työuraasi. Saat paitsi vapauden tehdä sitä mitä rakastat, myös valita milloin, kenelle ja mihin hintaan töitä teet. Laskutuspalvelu hoitaa kaiken byrokratian ja…

    Lue lisää
  • Ajankohtaista Ei enää verokortteja — UKKO.fi on verottajan rajapinnan suurin yrityskäyttäjä 

    Yli 100 000 kevytyrittäjän arkea helpotettiin entisestään alkuvuodesta, kun UKKO.fi-palvelussa luovuttiin verokorttien lähettämisestä. Tammikuussa tehty muutos tarkoittaa sitä, että UKKO.fi-käyttäjien ei tarvitse enää toimittaa verokorttia erikseen. UKKO.fi on verottajan rajapinnan suurin yrityskäyttäjä. – Tammikuusta alkaen olemme saaneet käyttäjiemme ennakonpidätystiedot suoraan Verohallinnolta automaattisesti. Tämä tarkoittaa, että meille ei tarvitse enää lähettää verokorttia erikseen. Saamme kaikki ajantasaiset tiedot suoraan Verohallinnolta ja itsenäinen…

    Lue lisää