Arvioitu lukuaika: 1 minuutti

Mitä me täällä oikein tehdään?

mita-taalla-tapahtuu

Tällä viikolla asiakaspalvelussa on vastauksena kuulunut mm. “UKKO.fi asiakaspalvelussa Ukko”.

Kehityspuolesta vastaavana olen työntänyt kädet saveen ja vastannut asiakaspalvelun kysymyksiin sekä puhelimessa, että sähköpostilla, jotta osaisimme tehdä palvelustamme entistä paremman.

 

Jotta kukaan meistä ei irtautuisi liikaa todellisuudesta, pyrimme kaikki toimimaan ajoittain asiakasrajapinnassa vastaten asiakaspalveluumme tuleviin kysymyksiin ja kehittäen palveluamme. Ilman asiakkaita ei olisi UKKO.fi:täkään.

Mitä “kehityspäällikkö” tekee? Vastaan kokonaisvaltaisesti palvelumme teknisestä toiminnasta ja tuotekehityksestä yhdessä muun porukan kanssa. Jotta työt tulisi tehdyksi, pitää kuitenkin nimetä joku vastaamaan tästäkin osa-alueesta ja tämän osalta vastuu on minulla.

Normaalisti työnkuvaan kuuluu palvelun kehittäminen asiakaspalautteen ja uusien ideoiden pohjalta. Välillä kuitenkin on mahtavaa palauttaa jalat maan pinnalle, laittaa luurit korville ja vastata asiakaspalvelun kysymyksiin. Tästä saa konkreettisen kuvan siitä, miten palvelumme voi auttaa Teitä, hyvät käyttäjämme, entistä paremmin.

Lisää palautetta!

Pyrimme pitämään reagointiajat mahdollisimman lyhyinä. Suurin osa käyttäjistämme suosittelisi palveluamme ystävilleen. Kun saamme rakentavaa palautetta miten toimintoja tulisi kehittää, tästä laitetaan välittömästi tieto kehitystiimille ja asia pyritään ratkaisemaan mahdollisimman nopeasti. Jotkin toiminnot ottavat enemmän aikaa kuin toiset, mutta nopeimmillaan olemme tuoneet muutoksia järjestelmään alle 5 minuutissa.

Me haluamme, jopa vaadimme palautetta! Jos et vielä ole rekisteröitynyt käyttäjäksemme, klikkaa tästä ja luo käyttäjätili. Kerro meille missä olemme onnistuneet tai mitä voisimme parantaa. Palautteellasi on vaikutusta palvelun kehitykseen.

Laita palautteesi kommenttina, maililla, puhelimessa, facebookissa, twitterissä tai linkedinissä – me odotamme ?

Muita artikkeleita aiheesta Ajankohtaista:

  • Ajankohtaista Miltä näyttää UKKO.fin asiakaspalvelijan työviikko? Milka piti Yrittäjyyskoululle päiväkirjaa

    Miltä näyttää UKKO.fin Toiminimiyrittäjiä asiakaspalvelussa auttavan Milkan työviikko? No ei ainakaan tylsältä! Sukella mukaan Milkan arkeen ja ylläty siitä, miten monipuolista asiakaspalvelijan työ voikaan kaikissa erilaisissa tilanteissa olla. Tällä viikolla vietetään kansainvälistä asiakaspalveluviikkoa. Maanantai / Kirjanpidon kiemuroiden selvittelyä Aamu alkaa teekupillisen keittämisellä ja aamupalaverilla, jossa pidetään pikakatsaus sekä oman tiimin viime viikon kuulumisiin että alkavan viikon tuleviin juttuihin. Katsauksen jälkeen…

    Lue lisää
  • Ajankohtaista Pänniikö joulu? Näillä konsteilla selviydyt

    Tämä on vähän erilainen jouluaiheinen teksti. En jaa neuvoja joulustressistä selviytymiseen tai ikimuistoisimpia joululahjavinkkejä. Tämän tekstin tarkoitus on auttaa kaikkia ei-jouluihmisiä ja jopa jouluninhoajia selviytymään mahdollisimman vähin vaurioin yli helkkyvien ja välkkyvien pyhien. Joulu voi tuntua tylsältä, epämiellyttävältä tai jopa ahdistavalta. Kaikenlaiset tunteet ovat sallittuja, mutta oleellista lienee ensin tunnistaa omat jouluun liittyvät tunteet ja miettiä sitten, mistä ne oikein…

    Lue lisää
  • Ajankohtaista Yrittäjyys työelämän trendinä vuonna 2021 – Itsenäisten yrittäjien joukko kasvaa, samoin heille suunnatut palvelut

    Työelämän muutokset näkyvät etenkin yrittäjyydessä: itsenäisten yrittäjien joukko kasvaa Suomessa, ja kasvu näkyy myös UKKO Kevytyrittäjyyden sekä samaan konserniin kuuluvan UKKO Toiminimen kasvussa. Kuvassa konsernimme uutta vahvistusta! Vasemmalta oikealle Olli Saukola (head of people and culture), Milka Malmi (asiakaspalvelu), Sebastian Erkkilä (Financial Management Specialist) ja Jenna Heino (UKKO Yrittäjyyskoulun päätoimittaja). Sekä UKKO Kevytyrittäjyys että UKKO Toiminimi tarjoavat palvelujaan itsenäisille yrittäjille; ensin…

    Lue lisää