Arvioitu lukuaika: 1 minuutti

Mitä me täällä oikein tehdään?

mita-taalla-tapahtuu

Tällä viikolla asiakaspalvelussa on vastauksena kuulunut mm. “UKKO.fi asiakaspalvelussa Ukko”.

Kehityspuolesta vastaavana olen työntänyt kädet saveen ja vastannut asiakaspalvelun kysymyksiin sekä puhelimessa, että sähköpostilla, jotta osaisimme tehdä palvelustamme entistä paremman.

 

Jotta kukaan meistä ei irtautuisi liikaa todellisuudesta, pyrimme kaikki toimimaan ajoittain asiakasrajapinnassa vastaten asiakaspalveluumme tuleviin kysymyksiin ja kehittäen palveluamme. Ilman asiakkaita ei olisi UKKO.fi:täkään.

Mitä “kehityspäällikkö” tekee? Vastaan kokonaisvaltaisesti palvelumme teknisestä toiminnasta ja tuotekehityksestä yhdessä muun porukan kanssa. Jotta työt tulisi tehdyksi, pitää kuitenkin nimetä joku vastaamaan tästäkin osa-alueesta ja tämän osalta vastuu on minulla.

Normaalisti työnkuvaan kuuluu palvelun kehittäminen asiakaspalautteen ja uusien ideoiden pohjalta. Välillä kuitenkin on mahtavaa palauttaa jalat maan pinnalle, laittaa luurit korville ja vastata asiakaspalvelun kysymyksiin. Tästä saa konkreettisen kuvan siitä, miten palvelumme voi auttaa Teitä, hyvät käyttäjämme, entistä paremmin.

Lisää palautetta!

Pyrimme pitämään reagointiajat mahdollisimman lyhyinä. Suurin osa käyttäjistämme suosittelisi palveluamme ystävilleen. Kun saamme rakentavaa palautetta miten toimintoja tulisi kehittää, tästä laitetaan välittömästi tieto kehitystiimille ja asia pyritään ratkaisemaan mahdollisimman nopeasti. Jotkin toiminnot ottavat enemmän aikaa kuin toiset, mutta nopeimmillaan olemme tuoneet muutoksia järjestelmään alle 5 minuutissa.

Me haluamme, jopa vaadimme palautetta! Jos et vielä ole rekisteröitynyt käyttäjäksemme, klikkaa tästä ja luo käyttäjätili. Kerro meille missä olemme onnistuneet tai mitä voisimme parantaa. Palautteellasi on vaikutusta palvelun kehitykseen.

Laita palautteesi kommenttina, maililla, puhelimessa, facebookissa, twitterissä tai linkedinissä – me odotamme ?

Muita artikkeleita aiheesta Ajankohtaista:

  • Ajankohtaista UKKO.fi tarjoaa ilmaista yritysneuvontaa I love me -messuilla

    Me UKKO.fi:llä haluamme auttaa sinua tekemään sitä, mitä rakastat. Siksi olemme mukana myös 21.-23.10. Helsingin Messukeskuksessa järjestettävillä I love me -messuilla. Haluatko tehdä sitä, mitä rakastat? Moni kauneus- ja hyvinvointialan työ edellyttää mahdollisuutta laskuttamiseen. Olit sitten kampaaja, personal trainer tai ripsiteknikko, löydät meiltä toimivan ja kustannustehokkaan ratkaisun. Tule siis I love me -messuosastollemme juttelemaan yrittäjyydestä UKKO.fin ammattilaisten kanssa! Autamme ja…

    Lue lisää
  • Ajankohtaista Mikä ihmeen kevytyrittäjyys? Miten UKKO.fi toimii?

    Mikä ihmeen kevytyrittäjyys? Onko se jotain leikkiyrittäjyyttä? Onko sitten olemassa raskasyrittäjyyttäkin? Miten UKKO.fi toimii? Törmäämme vastaavanlaisiin kommentteihin päivittäin UKKO.fi:n sosiaalisen median kanavissa. Vaikka olemme aktiivisesti yrittäneet jalkauttaa suomen kieleen kevytyrittäjyys-termiä, ja vaikka kerromme äänekkäästi yrityksemme toiminnasta sekä verkkosivuillamme, somessa että erilaisissa tapahtumissa, on laskutuspalvelun toimintaperiaate monelle vielä vieras. UKKO.fi-laskutuspalvelun käyttäminen on kuitenkin helppoa ja vaivatonta! Päätimmekin nyt kuvata palvelun toiminnan mahdollisimman…

    Lue lisää
  • Ajankohtaista Vaadimme rakennusalan kevytyrittäjyyteen yhteisiä pelisääntöjä

    Media on viime aikoina nostanut esiin rakennusalan kevytyrittäjyyteen liittyviä epäkohtia. Tämä langettaa varjon myös alalla eettisesti toimivien yrityksien ja toimijoiden päälle. UKKO.fi ei hyväksy minkäänlaista hyväksikäyttöä tai kevytyrittäjien epäeettistä kohtelua oli kyseessä palkkion maksu tai työturvallisuus. UKKO.fi on koko kymmenvuotisen toimintansa ajan panostanut vahvasti käyttäjiensä ja samalla kaikkien itsenäisten yrittäjien etujen ajamiseen. Lisäksi kevytyrittäjyydellä on tärkeä rooli harmaan talouden torjunnassa.…

    Lue lisää