Arvioitu lukuaika: 1 minuutti

Mitä me täällä oikein tehdään?

mita-taalla-tapahtuu

Tällä viikolla asiakaspalvelussa on vastauksena kuulunut mm. “UKKO.fi asiakaspalvelussa Ukko”.

Kehityspuolesta vastaavana olen työntänyt kädet saveen ja vastannut asiakaspalvelun kysymyksiin sekä puhelimessa, että sähköpostilla, jotta osaisimme tehdä palvelustamme entistä paremman.

 

Jotta kukaan meistä ei irtautuisi liikaa todellisuudesta, pyrimme kaikki toimimaan ajoittain asiakasrajapinnassa vastaten asiakaspalveluumme tuleviin kysymyksiin ja kehittäen palveluamme. Ilman asiakkaita ei olisi UKKO.fi:täkään.

Mitä “kehityspäällikkö” tekee? Vastaan kokonaisvaltaisesti palvelumme teknisestä toiminnasta ja tuotekehityksestä yhdessä muun porukan kanssa. Jotta työt tulisi tehdyksi, pitää kuitenkin nimetä joku vastaamaan tästäkin osa-alueesta ja tämän osalta vastuu on minulla.

Normaalisti työnkuvaan kuuluu palvelun kehittäminen asiakaspalautteen ja uusien ideoiden pohjalta. Välillä kuitenkin on mahtavaa palauttaa jalat maan pinnalle, laittaa luurit korville ja vastata asiakaspalvelun kysymyksiin. Tästä saa konkreettisen kuvan siitä, miten palvelumme voi auttaa Teitä, hyvät käyttäjämme, entistä paremmin.

Lisää palautetta!

Pyrimme pitämään reagointiajat mahdollisimman lyhyinä. Suurin osa käyttäjistämme suosittelisi palveluamme ystävilleen. Kun saamme rakentavaa palautetta miten toimintoja tulisi kehittää, tästä laitetaan välittömästi tieto kehitystiimille ja asia pyritään ratkaisemaan mahdollisimman nopeasti. Jotkin toiminnot ottavat enemmän aikaa kuin toiset, mutta nopeimmillaan olemme tuoneet muutoksia järjestelmään alle 5 minuutissa.

Me haluamme, jopa vaadimme palautetta! Jos et vielä ole rekisteröitynyt käyttäjäksemme, klikkaa tästä ja luo käyttäjätili. Kerro meille missä olemme onnistuneet tai mitä voisimme parantaa. Palautteellasi on vaikutusta palvelun kehitykseen.

Laita palautteesi kommenttina, maililla, puhelimessa, facebookissa, twitterissä tai linkedinissä – me odotamme ?

Muita artikkeleita aiheesta Ajankohtaista:

  • Ajankohtaista Mitä kaikkea tapahtui vuonna 2014?

    Kaunis valkoinen joulu on takanapäin ja jouluruokia on vedetty enemmän kuin laki sallii. Uuden vuoden kunniaksi istahdimme vielä hetkeksi alas ja kävimme läpi mitä kaikkea ehtikään viime vuoden aikana tapahtua.   Alkuvuosi messujen ja rekrytoinnin merkeissä Alkuvuonna olimme mukana monessa tapahtumassa ja näistä suurimmat olivat Lahden Duuniexpo ja Oma Yritys 14-tapahtuma. Meille on tärkeätä osallistua eri puolella Suomea järjestettäviin messuihin ja tapahtumiin, koska…

    Lue lisää
  • Ajankohtaista Freelancermarkkinat kasvavat tulevaisuudessa merkittävästi - Henrico ja UKKO.fi yhteistyöhön

    Maailma on muuttunut uusien teknologioiden ja digitalisoitumisen kautta ihan kaikissa asioissa – kaikki liikemallit ovat uudelleenajattelun kohteena. Digitaaliset liiketoiminnat kasvavat kovaa vauhtia monilla eri toimialoilla. Pysyäkseen mukana kovassa globaalissa kilpailussa suomalaiset yritykset tarvitsevat ammattimaisia digialan osaajia. StaffPoint konserniin kuuluva Henrico Digital ja yrittäjyyspalveluita tarjoava UKKO.fi aloittivat yhteistyön digialan osaajien yhteentörmäyttämisessä. – Etenkin digin ja ohjelmistoalan asiantuntijat haluavat tehdä työnsä itsenäisesti…

    Lue lisää
  • Ajankohtaista UKKO.fi tarjoaa ilmaista yritysneuvontaa I love me -messuilla

    Me UKKO.fi:llä haluamme auttaa sinua tekemään sitä, mitä rakastat. Siksi olemme mukana myös 21.-23.10. Helsingin Messukeskuksessa järjestettävillä I love me -messuilla. Haluatko tehdä sitä, mitä rakastat? Moni kauneus- ja hyvinvointialan työ edellyttää mahdollisuutta laskuttamiseen. Olit sitten kampaaja, personal trainer tai ripsiteknikko, löydät meiltä toimivan ja kustannustehokkaan ratkaisun. Tule siis I love me -messuosastollemme juttelemaan yrittäjyydestä UKKO.fin ammattilaisten kanssa! Autamme ja…

    Lue lisää