Miksi UKKO Toiminimiyrittäjyyden myyntilasku?

myyntilasku-ukkopro-palvelu-mobiilissa

Kaipaatko helpompaa laskutusta? Oletko kyllästynyt sekaviin ja kalliisiin taloushallinnon ohjelmistoihin? Aiheuttaako valmiit laskupohjat päänvaivaa? Me UKKO Toiminimiyrittäjyydessä haluamme tehdä myynnistä simppeliä. Tämä tarkoittaa myös laskutusta. Palvelumme avulla teet ja lähetät myyntilaskuja helposti, minimoit byrokratian ja automatisoit kirjanpitosi.

Toiminimiyrittäjyys voi olla myös helppoa

Kirjanpito, laskutus ja kuittivarasto kiinteällä kuukausihinnalla. Perustamme toiminimen ilmaiseksi ja saat y-tunnuksen heti käyttöösi.
Lue lisää toiminimiyrittäjyydestä

UKKO Toiminimiyrittäjyys -palvelussa:

  • Lähetät rajattomasti laskuja sähköpostitse, verkkolaskuna pankkiin ja postitse
  • Laskut ovat ammattimaisia, ja ne sisältävät virtuaaliviivakoodin, joka helpottaa laskun maksamista
  • Rekisteröityminen on nopeaa, lähetä ensimmäinen laskusi minuuteissa!
  • Sisältää asiakas- ja tuoterekisterin

Myyntilaskut helpottavat toiminimen kirjanpitoa

UKKO Toiminimiyrittäjyyden kuukausihintaan sisältyy rajaton määrä laskuja. Voit siis laskuttaa huoletta, emme veloita laskujen määrän mukaan. Palvelussa näet myös reaaliaikaisesti yrityksesi taloudellisen tilanteen. UKKO Toiminimiyrittäjyys -palvelussa automatisoit yrityksesi taloushallinnon, ja mikä tärkeämpää: säästät tilitoimistokuluissa!

Saat palvelun käyttöösi nopeasti ja helposti. Palvelun kautta voit myös perustaa toiminimen y-tunnuksen ilmaiseksi mikäli sinulla sitä ei vielä ole.

Helposti yhdellä sopimuksella selkeään hintaan. Ei laskurajoituksia, kokeile jo tänään!

Toiminimiyrittäjyys voi olla myös helppoa

Kirjanpito, laskutus ja kuittivarasto kiinteällä kuukausihinnalla. Perustamme toiminimen ilmaiseksi ja saat y-tunnuksen heti käyttöösi.
Lue lisää toiminimiyrittäjyydestä

Muita artikkeleita aiheesta Taloushallinto:

  • Taloushallinto Toiminimen ALV-ilmoitus – Tee arvonlisäveroilmoitus ajoissa

    Mikä on arvonlisäveroilmoitus ja kuinka se tehdään? Varsinkin uudelle yrittäjälle ALV-ilmoitus voi tuntua monimutkaiselta ja hankalalta. Siksi keräsimme tähän artikkeliin kaiken, mitä toiminimiyrittäjän tulee ALV-ilmoituksesta tietää. Toiminimiyrittäjän tulee yleensä maksaa toiminnastaan ainakin kahdenlaisia veroja: tuloveroa ja arvonlisäveroa. Tuloverot toiminimiyrittäjä maksaa yleisimmin ennakkoveroina. Sivutoimisen yrittäjän on mahdollista huolehtia yritystoimintansa tuloverosta myös toisella tavalla: nostamalla palkkatyönsä veroprosenttia sisällyttämällä tularvioonsa myös yritystoiminnan tulot.…

    Lue lisää
  • Taloushallinto Toiminimen tilinpäätös – onko se pakollinen?

    Toiminimen tilinpäätös saattaa aiheuttaa hämmennystä ja tuntua vaikeaselkoiselta asialta. Onko tilinpäätöksen tekeminen pakollista toiminimelle vai riittääkö toiminimen veroilmoitus päättämään tilikauden? Kokosimme aiheesta lyhyen infopaketin, jotta nämä asiat aukenevat mahdollisimman monelle uudelle toiminimiyrittäjälle. Mikä on tilinpäätös ja miksi sellainen tehdään? Tilinpäätös on virallinen yhteenveto yrityksen päättyneestä tilikaudesta, ja sen tarkoitus on kertoa yrityksen tulos ja varallisuusasema. Tilinpäätös koostuu toiminimiyrittäjän puolelta tuloslaskelmasta,…

    Lue lisää
  • Taloushallinto Ostolaskujen käsittely

    Onko kuitit hukassa ja ostolaskut kadoksissa sähköpostin syövereissä? UKKO Toiminimiyrittäjyyspalvelun ostolaskut auttavat tässä asiassa. Keskitetty laskujen hallinta varmistaa sen, että kuitit ovat tallessa turvallisessa pilvipalvelussa aina kun niitä tarvitset. Pienyrittäjälle ostolaskujen arkistointi on aina työlästä ja varsinkin tilinpätöksen hetkellä tiedon tulisi olla saatavissa nopeasti kirjanpitäjälle. UKKO Toiminimiyrittäjyyspalvelussa ostolaskut pysyvät tallessa ja kirjanpitokin onnistuu automaattisesti.

    Lue lisää