Arvioitu lukuaika: 1 minuutti

Vieraskynä: Verkossa käy yrittäjän kauppa

Holvi-verkkokauppa-yrittajyys

Verkkokaupan avulla myydään enemmän kuin koskaan, ja myynti on noussut tasaisesti vuodesta toiseen. Ennustus seuraaville vuosille on myös myönteinen. Tämä tarkoittaa, että verkkokaupan helppo perustaminen ja pyörittäminen tulee mahdollistaa myös pienyrittäjille.

Verkkokaupan asiakkaista noin 80 % on tyytyväisiä ostoprosessiin. Tämä on 16 % enemmän kuin fyysisessä liikkeessä asioivien ostotyytyväisyys. Kaupankäynti siirtyy siis entistä enemmän verkkoon, joten myös pienyrittäjien tulee päästä helpoksi käsiksi verkkokaupankäyntiin.

Kokeile kevytyrittäjyyttä jo tänään!

Kevytyrittäjyys on helpoin tapa aloittaa oma yrittäjämäinen toiminta. Voit myydä omaa työtäsi jo tänään. Ei sitoutumista, ei kuukausimaksuja.
Lue lisää kevytyrittäjyydestä

Kun kevytyrittäjänä tehty toiminta vakiintuu ja yrittäjä siirtyy pienyrittäjävaiheeseen, kannattaa taloudenhallinta ja myynti tehdä mahdollisimman helpoksi. Myynti onnistuu helposti verkkokaupan avulla, jonka voi muokata oman yrityksen näköiseksi. Oikeanlaisten työkalujen avulla mahdollistuu oman intohimon toteuttaminen, eikä aikaa kulu verkkokaupan pyörittämisen byrokratiaan.

Yritystä perustaessa tulee perinteisesti avata yritystili pankista ja erillisesti verkkokauppa myyntiä varten. Nämä kaksi työkalua ovat aina kuuluneet yhteen, mutta niitä ei ole tarjottu yrittäjille samassa palvelussa. Verkkokaupan voi kuitenkin nyt perustaa yritystilin yhteyteen täysin digitaalisesti.

Holvi on uudenlainen palvelu yrittäjille, jossa on kaikki yrittäjän taloudenhallintaan tarvittavat työkalut. Palvelun avulla yrittäjä voi muun muassa laskuttaa, tehdä kulukorvauksia, seurata kirjanpitoa ja perustaa verkkokaupan. Holvi-tilissä olevan verkkokaupan avaaminen ei vaadi tietotekniikan tai talouden loppututkintoa, sillä sen avaaminen on tehty helpoksi.

Ei ole väliä, minkä pankin asiakas on ollut aikaisemmin. Yrittäjä tekee ainoastaan TUPAS-tunnistautumisen pankkitunnuksilla, jonka jälkeen palvelu tarjoaa oman tilinumeron.

Yritystilin yhteydessä oleva verkkokauppa on yrittäjän muokattavissa omilla tuotekuvilla ja logoilla, jolloin yrityksen brändi ulottuu myös myyntivaiheeseen asti. Myynneistä saadut tulot siirtyvät suoraan yritystilille. Myynti ja taloudenhallinta tarjotaan yrittäjälle siis samassa palvelussa – kuten ne olisi aina pitänytkin tarjota.

Kokeile kevytyrittäjyyttä jo tänään!

Kevytyrittäjyys on helpoin tapa aloittaa oma yrittäjämäinen toiminta. Voit myydä omaa työtäsi jo tänään. Ei sitoutumista, ei kuukausimaksuja.
Lue lisää kevytyrittäjyydestä

Kirjoittaja Nikolas Lempiäinen3 on Holvin sisältömarkkinoija. Holvi on uudenlainen yritystili yrittäjille, joka kokoaa yhteen kaikki taloudenhallintaan tarvittavat työkalut sekä tiliin liitetyn Holvi Business MasterCard® -maksukortin. Yrittäjän koko taloudenhallinta onnistuu yhdestä palvelusta.

Muita artikkeleita aiheesta Yrittäjyys:

  • Yrittäjyys Yrittäjä, oletko pohtinut muuttuvaa maailmaa ja palvelusi tarjoamista kotioloissa? Herää asiakaspotentiaaliin nyt!

    Serhood-yrittäjät loivat markkinapaikan visiolleen. He uskovat, että tulevaisuudessa yhä useampi asiakas haluaa yrittäjän palvelut suoraan omaan kotiinsa. Muutos asiakasrajapinnassa kytee jo ja sille on Terhi Wirenin mukaan useita syitä. Hän aloittaa Suomen ikääntyvästä väestöstä, joka haluaa ja tarvitsee jatkuvasti enemmän erilaisia palveluita kotiinsa. ”Asiakkaissa keihäänkärki ovat seniorit. Meidän palvelutalot eivät tule vetämään sitä määrää ihmisiä, mikä on koko ajan kasvussa,”…

    Lue lisää
  • Yrittäjyys Yrittäjän verkostoituminen – 5 hyödyllistä vinkkiä

    Verkostoituminen on yrittäjän etu! Niiden kautta hän saa yhteistyökumppaneita, työtarjouksia ja urasparrausta. Lisäksi ne tarjoavat tukea haastaviin tilanteisiin, joita liiketoiminnassa saattaa tulla vastaan. Tässä kirjoituksessa annamme 5 oivallista vinkkiä siihen, missä ja miten pääset kehittämään verkostoasi. 1. Verkostoidu sosiaalisessa mediassa Some on luotu nimenomaan verkostointia varten. Sillä on nykyisin myös keskeinen rooli oman itsen ja osaamisen markkinoinnissa. Somessa voit näkyä,…

    Lue lisää
  • Yrittäjyys Onko media kiinnostunut sinusta yrittäjänä? Varmasti on, kun toimit tällä tavalla!

    Jos yhä luulet, ettei juuri sinun yrittäjätarinassasi ole mitään mediaa kiinnostavaa, olet erehtynyt pahemman kerran, kirjoittaa UKKO.fi:n Yrittäjyyskoulun päätoimittaja Jenna Heino blogissaan. Kun yrittäjä pääsee kertomaan itsestään ja työstään medialle, tilaisuudesta tulee ottaa kaikki irti. Ensimmäiseksi on kuitenkin päästettävä irti uskomuksesta, ettei oma työ ja asiantuntijuus ole tarpeeksi kiinnostavaa. Tavallinen onkin erikoista Mitä kiinnostavaa minä tavallinen yrittäjä olen muka tehnyt?…

    Lue lisää